Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Rezil adaptasyon rezil animasyon. Bari adaptasyon iyi olsaydı izlenebilirdi. Hiçbir bölümü tam izleyemedim.
yeni sezon yeni isekailer geliyor mu :D
Güzel sezondu ben begendim.3.sezon Arthurun gelişmesini ve büyümesini görürüz,asıl savaşlarda 4.Sezonda başlar büyük ihtimal
şaheser
inş ayık kafayla yazmamışsındır bunu
Bu sezonun gelmesi sürdü 3.sezinda sürecektir büyük ihtimal
Fight falan berbat tamam da öyle ya da böyle güzel sezondu ekleme ve çeviriler için teşekkürler emeği geçenlere teşekkürler
Leş gibi sezon finaliydi. Zaten animasyonların kalitesi ortadaydı da bari sezonun sonunda yalandan gözümüzü boyasaydınız.
Türünün sınırlarını aşan bir animeydi; bir daha böyle bir şaheser göremeyiz.
Çeviri için teşekkürler umarım şu yeni sezon da stüdyo değişir
İnşallah.
Zaten izleme sebebim manhwa göre yoksa izlemem gözlerim ağrıyor bakdikca boyle anime olmaz olsun.
bu animeyi yapanları bir şişeye koyucan, çalkalıcan çalkalıcan sırayla en üstteki kimse çatır çutur çubuk kraker yedircen. bu kadar kötü mü olur mk fight hiç mi bişey hissetmez insan.
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.